Rabu, 15 Jun 2011

Kesah Kucupan D'sekolah

 السلام عليكم 

رَب اغْفِرْ لِي وَارْحَمْنِي وَتُبْ عَلَيَّ إِنَّكَ أَنْتَ التَّوَّابُ الرَّحِي
doa-taubat'

''ko biar btol weyh!''...itulah ayat pertama yang kuar dari 
mulut aku bila mendengar kesah jijik nih pagi tadi oleh Cik A & Cik N..
mmg susah nak percaya bila rakan sebaya kita sendiri 
lakukan aksi yang boleh dianggap jijik nih~
serius!
lahhh...dah hampir satu sekolah tawu apa dorang buat kan...
ish-ish-ish..
apa nak jadi budak² skolah - remaja - melayu - islam..
sekarang nih..
pegangan agama takde ker...buat penat la weyh ko dtg sekolah 
sampai umur 17 tahun..tapi sikit pon ilmu agama kau x praktikkan~
astghafirullahalazim..mengucap panjang aku....
apa??..mmg korang dah xder maruah.noktah! tuh jer ayat yg sesuai utk aku kasi kat kaw
..nak kata aku nih hebat sgt pon x lah...tapi x seteruk korg.. kan?

actually kisah ni berlaku kelmarin...Isnin~
tapi baru gempak pagi tadi..(lmbt sikit taw citer ni)
para pengawas sebok membicarakan hal ini~
yerla...mana tidaknya....apa ker giler cium² kat skola depan budak form 3
..nak mati ker?
kalau dah gatal sangat baik kau kahwin jerlah~...
x payah la nak menambahkan keburukan & kejelikkan sikap kau kat skolah tuh..
buat malu jerlah...
boleh pulak diorng nih siap berkissing² * * *dan...
continue story + picture? click here :  


Password: please dropped your email kat komen bawah ni! nnti saya email

3 ulasan: