Selasa, 20 Mac 2012

esok result spm ! yakni 21 march !

Assalamualaikum~


21 march ! aku nak amek result spm..ya Allah
serammnya rasa..
doakan aku yang terbaik..
aku dah buat terbaik
Ya ALLAH..
BERIKANLAH AKU DAPT KEPUTUSAN CEMERLANG ..
UNTUK IBUKU DAN KELUARGA KU...
AMIN AMIN

Ya Allah! aku memohon kebaikan dengan ilmu-Mu. Memohon agar Engkau menentukan kebaikan itu buatku, dan aku memohon sebagian dari keutamaan-Mu yang agung. Kerana Engkau Maha Kuasa dan aku tidak kuasa. Engkau Maha Tahu dan aku tidak tahu. Engkau yang mengetahui hal-hal yang ghaib. Ya Allah! jika Engkau tahu perkara ini lebih baik buatku, dalam agama, kehidupan, dan masa depan perkara ini lebih baik buatku, tentukanlah perkara itu buatku dan mudahkanlah. Tapi jika Engkau tahu bahawa perkara ini adalah buruk buatku dalam agama, kehidupan, dan masa depan perkaraku, maka palingkanlah perkara itu dan jauhkan dariku, dan berikan sesuatu yang terbaik padaku bagaimanapun caranya, kemudian buatlah aku reda padanya" 


1 ulasan:

  1. goodluck. me too, ambik result hari ni. kecutt pewutt. hoho -.-

    BalasPadam