Rabu, 14 Disember 2011

wahhh! best nya!


 السلام عليكم 

Woahh..best nya!!
tahun ini saya dapat rasakan apa yg saya impikan tercapai...
tetapi..
saya amat takut..
kalau-kalau...
Allah berikan saya keputusan yg buruk satu hari nanti...sbb banyak sgt 
benda telah terlaksana..
tak mustahil Allah akan memberikan sesuatu yg pahit bukan?

aarghhh takut..


ok..sambung kepada tajuk yang telah dinyatakan..
hoho

''pernah korang bermimpi or berangan nama korang disebut dalam sesebuah radio?

saya kalini mmg lain..
terkejut saya apabila nama saya disebut dalam radio Indonesia iaitu
Radio PPI Dunia
woaaahh!!!
tepanjat taw! haha~



TIDAK SANGKA (1) my bro from indonesia ajak saya ke radio itu & terus sebut nama saya..
hoho die terangkan la yg saya ni dari malaysia..hoho

TIDAK SANGKA(2) my bro itu seorang DJ radio wow!!!

TIDAK SANGKA (3) boleh siap request lagu lagik!

TIDAK SANGKA (4) Saya dapat berinteraksi dgn beliau..hoho

SEDIKIT INFO TTG BELIAU.
his name is Reja dalimunthe.. gue panggilin dia (Bro reja)
from Indonesia 
and now sedang belajar di Manila Philippines~

click sini utk dengar radio & kenali reja


itulahh best nyaa..
lagu yg saya request ialah : YA SUDAHLAH (bondan prakaso)
heee
try la dgr..best!

#pabilaperasaangembiramenyelubungidiri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan